Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Monday 18 May 2015

Mini album med mal/ DT scrappehjertet

I da har jeg lyst til og vise dere et minialbum jeg har laget for Scrappehjertet.


Jeg har bruk de nye baby arkene fra Maja Design- Vintage Baby.
 Rammen som jeg har brukt er fra Prima
Mini albumet måler 10x10 cm(4x4 inch)


Her ser dere albumet utslått på den ene siden....






...og på den andre siden.





Stemplene jeg har brukt vet jeg ikke hvor er fra, 
siden jeg ikke oppbevarer stemplene mine i original pakkene.


 Alle kantene er distresset med Distresse Ink i en brun tone.
Jeg har brukt mange forskjellige kant og hjørne punchere på dette prosjektet.


Jeg har laget en mal til dere på dette minialbumet.


På dette mini albumet har jeg brukt et bazzill ark på 12x12 inch
 og preget inn 4 inch på på alle kantene.


Kutt vekk papiret som vist på bildet.


Brett i vei...


Håper bildene er forklarende.






Håper dere forsto bilder og forklaring.

Gunn-Eirill


4 comments:

  1. Really amazing project, your mini album looks fabulous. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    ReplyDelete
  2. Gorgeous little album and so beautifully done. Love the little tags. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

    ReplyDelete
  3. WOW, dette albumet var jo superherlig. Og en enkel og flott forklaring. Denne må jeg bokmerke, og virkelig finne tid til og prøve meg på. Takk for at du deler. Og tusen takk for at du scrapper sammen med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    ReplyDelete
  4. How beautiful!! And such a neat idea, too. Thanks for the tutorial, I might have to try this sometime. Thanks for playing with LTSCB.

    ReplyDelete