Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Thursday 11 September 2014

Årets første julekort

Hei hei alle sammen

I dag blogger jeg for Scrappehjertet.

Månedens utfordring hos Scrappehjertet er BILDER.
Utfordringen avsluttes 25. september ved midnatt,
så det er fremdeles god tid til og levere inn prosjektene deres.

Her kommer det litt inspirasjon fra meg.


Jeg har brukt Pion "Days of winther" arkene som akkurat har kommet i butikken. For meg som ikke er så glad i søte papirer og stil, så var dette en utfordring. Når jeg satte meg ned og kikket på dem og fant Bazzill som matchet så ble det igrunn bare gøy og leke med denne serien.



Utgangspunktet for kortet er et staffelikort. Alle kanter og paneler er skrapet opp og distressd.
God jul diesen er fra kaBoks, den ligger ikke inne i nettbutikken, men finnes fysisk i butikken.
Snøstjernene er en punch fra Martha Stewart. Rammen er dies fra Spellbinders.

Det er kommet et hav av blomster i butikken og det er vel verdt en god kikk.



Håper dere fikk litt inspirasjon til og bruke de nye Pion arkene.

Ha en fin og kreativ dag.

Jeg deltar i disse utfordringene.

Crafting Desert Diva- AG
Divas By Design- AG
Deep Ocean- Vintage
Through The Craftroom-AG
Crafting From The Heart- AG
Creative Fingers- AG
7 Kids- AG
A Stap In The Dark- AG

6 comments:

  1. Simply elegant!! love the dangling snow flakes. Thanks for joining us at 7kidschallengeblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Creative Fingers

    ReplyDelete
  3. Beautiful card! Thanks so much for sharing with us over at Craftin' Desert Divas!

    Emily
    Mollie's Motif

    ReplyDelete
  4. Beautiful Christmas card. Thank you for sharing it with us at Divas by Design. I hope you will join in with our next challenge.
    Sarah-Jane x

    ReplyDelete