Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 15 July 2014

Graphic 45 minialbum/ DT Scrappehjertet

Hei hei alle sammen.
I dag blogger jeg for Scrappehjertet.

Sol og sommer i Larvik og jeg nyter lange late sommerdager.

I dag vil jeg vise dere et minialbum laget med G45, serien Secret Garden.
Dette albumet skal fylles med minner og sommerbilder fra Johanne(4 år)

Her ser dere begge sidene på albumet utslått.



Dette er fronten på albumet.


Alle sidene har tagger som man montere bilder og skrive litt.
Basen for dette albumet er Bazzill, en offwhite uten struktur.






Her er alle dobbeltsidene.
På taggene har jeg brukt endel forskjellige kant punchere.



På taggene så er stiftet fast mye forskjellige bånd og blonder.





Denne formen for minialbum er lett og ha med seg på ferie og turer og skrive litt om opplevelsene.

Jeg ønsker dere en fortsatt en god og kreativ sommer

Minner om BLOGCANDYEN

Gunn-Eirill

Jeg deltar i disse utfordringene


12 comments:

  1. For et nydelig minialbum med de lekre papirene fra secret garden!!
    Bir nok et kjekt feriealbum dette!
    Håper dere har sol og sommer fremdeles, her hos oss har vi fått regn. Men vi skal ikke klage for det, vi har hatt mange fine sommerdager i år :)
    Og mens det regner, har jeg en fin mulighet til å rydde i skuffer og skap på hobbyrommet.... og hvem vet, kanskje jeg finner noen glemte skatter :)
    God sommer videre,klem

    ReplyDelete
  2. stilig, det er så lekkert. stifter du med stiftemaskin?

    ReplyDelete
  3. Fantastisk flott minialbum. Mye jobb du har lagt i dette!
    Jeg bare elsker Graphic 45, de har så mange flotte kolleksjoner!
    Tusen takk for at du deltar på Pairlosjens aller første utfordring!
    Håper å se deg igjen neste gang!
    Smil fra DT Ane Lene

    ReplyDelete
  4. Denne var flott! Og jeg fikk umiddelbart lyst å lage en egen utgave av den til min datter :-) Takk for at du deltar på utfordringen til Papirlosjen. Hilsen DT Agneta

    ReplyDelete
  5. Wow! what a wonderful project. Thanks for sharing your super creation for Suzy Bee's Bloomin' challenge 37 - hope to see you again soon, Hazel, DT x

    ReplyDelete
  6. Så mye flott papir og herlige farger ♥ Inspirerer veldi te å lage ett sjøl ;) Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.Hilsen DT Belinda

    ReplyDelete
  7. Ååå! Du seiler opp som min favorittblogger, helt klart. Dette var så flott altså! Fargerikt, morsomt, og jeg synes det er så godt å se at folk koser seg med papir i sommer, OG ikke minst at DU leverte dette bidraget til Papirlosjen sin åpningsutfordring!
    Sommerklem fra Kreatyra, losjedame ;)

    ReplyDelete
  8. Nydelig og gjennomført album.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen sin utfordring sommer.

    DT Jorunn ELin

    ReplyDelete
  9. Nydelig prosjekt med nydelige papirer. Tusen takk for ditt flotte bidrag til Trykkpressa:)

    ReplyDelete
  10. Nydelig sammensatt kort/album Gunn-Eirill :D Veldig gøy å se alt det fine du lager i graphic papir som jeg selv synes er så alt for sterke og vanskelige farger å bruke!! :D

    ReplyDelete
  11. replica radley bags Get More Info s6i94u0u05 replica bags near me go to this web-site o9j61p4y40 Ysl replica bags replica bags hermes t1e43k0y16 next v4k66p7i00 louis vuitton replica handbags replica bags joy f0o62c2t08

    ReplyDelete
  12. replica bags dubai hermes replica s4s40f2y09 replica bags los angeles company website u4o17g7z21 gucci replica bags replica bags paypal accepted replica bags london navigate to this website u6z19h0x73 replica bags karachi

    ReplyDelete