Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Sunday 4 May 2014

Maritimt kort/ DT Scrapomania

 
 
Hei
 
I dag blogger jeg for Scrapomania.
 
I dag har jeg lyst til og vise dere en veldig enkelt kort laget med Graphic 45 papirene "By The Sea"
 
 
 
Dette er en utrolig enkelt kort og lage.
 Jeg er utrolig ofte i manko på kort og ting må lages i en fei.
 Det her er et sånt kort. Her er det bare og finne motivet man vil ha i front
også skjære paneler, sette på godt med 3D puter og montere sammen.
 Man kan sette på tau eller blonder etter smak og montere på en charms

 
Her er innsiden av kortet.
 Jeg har børstet alle paneler med cat eye.

 
Baksiden av kortet.
 
 
Håper dere fikk litt inspirasjon til og lage noen kjappis kort.
 
Happy scrapping
 
Jeg deltar i disse utfordringene
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


16 comments:

  1. Lovely card....Thanks for joining us at Crafty Sentiments for our challenge and sharing your cute creation....cheers, aNNie {DT]

    ReplyDelete
  2. Lovely card thankyou for joining our challenge at Crafting from the heart this week.
    Hugs
    Fiona dt/blog co-owner x

    ReplyDelete
  3. Takk for at du leker med oss hos NSHK

    ReplyDelete
  4. Nydelig og maritimt kort, med fine detaljer.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.

    DT Jorunn Elin

    ReplyDelete
  5. Fabulous card. Thank you for joining in the Crafty Sentiments challenge this time.
    Cathy xx

    ReplyDelete
  6. I am loving this card. The vintage look is fabulous inside and out. Thanks for joining us at Crafty Sentiments.
    Hugs,
    Christine Dt at Crafty Sentiments.

    ReplyDelete
  7. WOW! Love the vintage feel you brought!
    Thanks for joining our Anything Goes challenge at Crafty Sentiments. We're having new challenge starting soon. Wish to see you there too!
    Mikha x

    ReplyDelete
  8. Stilig kort, enkelt ja, men veldig dekorativt! Jeg ble virkelig inspirert til å lage et sånt:) Takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb!
    DT Anita

    ReplyDelete
  9. Nydelig maritimt kort, takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. klem Rita

    ReplyDelete
  10. Kjempe stilig maritimt kort. Tusen takk for at du tok utfordringen hos Scraphaugen :)

    ReplyDelete
  11. Lovely card thanks for joining us at sister act and good luck
    Hugs Tonnie DT

    ReplyDelete
  12. great image, and love the paper you used for this. Thanks for sharing with us at Crafting for All Seasons for our Lots of Layers Challenge, and Good Luck.
    Cindy DT

    ReplyDelete
  13. Kjempe flott kort :) Fine de arkene der :) Tusen takkf or at du deltar i utfordringen til Scrappin´All over :) Klem Rita, DT

    ReplyDelete
  14. A fantastic card with a great nautical theme. Thankyou for joining our challenge this fortnight at Crafty Girls.
    Hugs
    Fiona dt/blog co-owner x

    ReplyDelete
  15. Så flott kort!
    Tusen takk for du deltar hos Kort'O Mania denne gang!
    Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    ReplyDelete
  16. Hej Gunn-Eirill. Jeg vil meget gerne i kontakt med dig via email vedr. brug af dit kort i vores magasin. Venligst kontakt mig via piakroghlarsen@hotmail.com. Jeg er i gang med en forberede en artikel, hvor jeg gerne vil bruge dit kort.
    Med venlig hilsen
    Pia Krogh Larsen
    http://piascreativeworld.blogspot.dk/

    ReplyDelete