Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Sunday 13 April 2014

Boks laget av dies/ DT Scrapomania

 
 
Hei hei alle sammen.
 
 
I dag blogger jeg for Scrapomania.
 
Jeg har lyst til og vise en liten boks som er laget ut fra dies.
 
 
 
Boksen har jeg bygd utfra en oval dies. Først fant jeg den diesen jeg ville ha på toppen av boksen. Til nesten alle dekorative dies finnes det  enkle dieser som man kan kombinere sammen.
 Jeg målte rundt den ovale diesen og fant ut omkretsen. Deretter skjærte jeg en remse like lang som omkretsen var pluss 1 cm og 6 cm høy. For og få limekant skåret jeg 1 cm på langsiden og klipt hakk. Da er det bare og lime på remsen på ovalen, og vips så er boksen der. Gjør det samme med lokket, men da skal remsen være 2 cm bred.

 
Alle papirene er fra Prima. Tannhjulene er fra en gammel kjøkken klokke som datteren min på 4 demonterte for meg. Hun elsker og plukke fra hverandre ting.

 
Stjernesprake diesen er fra Memory Box.

 
Metall banneren er fra Tim Holtz.
 
Håper dere fikk litt inspirasjon til og bruke dies på.
 
 
Happy Scrapping
 
 
Jeg deltar i denne utfordringen
 
 
 


4 comments:

  1. Kjempe stilig boks og moro å se annerledes bruk av dies :)

    ReplyDelete
  2. Bevare megvel ka du får til....stilig :)

    ReplyDelete
  3. Her var det masse morsomme detaljer. Takk for at du deltar på Trykkpressa denne måneden.

    ReplyDelete