Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Friday 7 March 2014

Graphic 45 kort/ DT Scrapomania

 
Hei hei alle sammen.
 
I dag blogger jeg for Scrapomania, der vi har en utfordring gående som er VÅR.
 
 
 
Her har jeg brukt Graphic 45 papirer, Sweet Sentiments.
 
Sommerfugl borden er fra Memory Box. Denne har jeg stanset ut i offwhite kartong
 og farget med Distresse Stain. Deretter har jeg embosset med et gjennomsiktig embossing pulver.
 
Blomstene er fra litt forskjellige steder. Disse har jeg bundet i en ranke, satt på hug and snug bånd som er farget med Distresse stain. Hjerte og sommer fuglen er dies som jeg har stanset ut i krympeplast. Jeg har en liten forkjærlighet for disse gml overhead-arkene, så jeg har stanset ut en sommer fugl men en gml dies fra Marianne Design.
 
Kreativ hilsen fra Gunn-Eirill
 
Jeg deltar i disse utfordringene
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


7 comments:

  1. Vældig smukt forårskort ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scrap :0)
    Hjørdis DT :0)

    ReplyDelete
  2. Så lekkert :)
    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Storyteller
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!
    Klem Connie

    ReplyDelete
  3. Aldeles nyyydelig vårkort :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    ReplyDelete
  4. Wowzers, this is beautiful!! Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com! Hugs, Rosie

    ReplyDelete
  5. Så flott du har fått brukt det fine papiret fra Graphic, kjempefint kort :-)

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Storyteller, og lykke til!

    Klem, Lena DT

    ReplyDelete
  6. A beautiful card! Thank you for joining our challenge at http://www.7kidscollegefund.com/

    ReplyDelete
  7. Flotte farger og detaljer! - Kjenner at våren presser seg på!!

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos My Besties Norge
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!
    klem fra
    Eva Gro
    My Besties Norge

    ReplyDelete