Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Wednesday 18 December 2013

DT Juletag

 
Her har jeg laget en tag som DT til StampARTic.
 
Utgangspunktet her en er tag i 300 gr akvarell papir.
Bakgrunnen er laget med Glimmermist og Dylousion sprayer og vann.
Jeg har embosset noe snøkrystaller med perlemor.
Litt snømaling har jeg dyttet på i kanter og motiv.
Øverst til høyre har jeg drysset på disstresse pulver på vått papir og varmet opp med varmepistol.
 

 
Jeg har falt veldig for Nicecrane bildene og bruker de veldig mye om dagen.
Her har jeg brukt 2 forskjellige bilder som jeg har klippet motivene ut fra og montert de sammen.
Nissen i pipa er montert med flere lag 3D puter.
 

 
Taksteinen er klippet med taggesaks og bøyd litt på for og få litt liv i taket.
Jeg har fingermalt litt med snømaling sånn rundt omkring.
 

 
Selve taket er bygd ut som 3D.
Istappene har jeg klippet til med saks og malt med snømaling.
Metallpynten er fra Korthobby.
 
Det aller meste av matrialene som jeg har brukt her får du kjøpt hos Scrappehjertet
 
 
Jeg ønsker dere alle en kreativ dag.
 
Gunn-Eirill

No comments:

Post a Comment