Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Thursday 31 October 2013

Musikk kort til kvartfinalen i European Scrap Battle

 
Dette kortet leverte jeg inn til kvartfinalen i European Scrap Battle.
 
3D kort som jeg har laget mal på selv.
De tre ballerinaene har jeg laget på silhouette maskinen,
og svanene er kjøpefil fra Silhouette.
 

 
Panelpapirene er fra FabSrap.
 Damen i bakgrunnen er fra G45.
Stemplene er fra Kreativ Hobby.

 
Alle silhuettene  har jeg drysset på forskjellig type glitter.

 
Blomstene er fra Prima, Storyteller og WOC.
 
 
Legg gjerne igjen en kommentar og din blogg adr så jeg kan besøke deg også :-)
 
Jeg deltar i disse utfordringene:
 
 
 
 
 

8 comments:

  1. Nok et lite kunstverk fra deg.
    Nydelig!

    ReplyDelete
  2. Åhh.herlighet så nydelig vakkert! Lykke til videre i konkurransen!
    Klem Anita:)

    ReplyDelete
  3. Et virkelig nydelig bidrag :=)
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Card and scrap
    DT-Anita

    ReplyDelete
  4. Very pretty and delicate. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Challenges 4 Everybody.

    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    ReplyDelete
  5. This is so gorgous. Such lovely colours and fabulous details. Thanks for joining us at the PCJ challenge xx

    ReplyDelete
  6. Utrolig lekkert kort, lykke til med konkurransen !!
    Klem

    ReplyDelete
  7. Lekkert kort med masse flotte detaljer.

    ReplyDelete
  8. Nydelig kort i herlige farger, og flott pyntet:) Mye fint i bloggen din:;) legger meg til som følger:)

    ReplyDelete