Her kan du søke på mine artikler og koblinger

Tuesday 11 June 2013

Tagg med byste


Her er min første tagg :-)
Ble veldig fornøyd selv om jeg skal si det sånn.
Selve taggen og bysten er skåret ut i Silhouette maskinen min.
Jeg har skjært ut 5 byster og sydd dem sammen.
Bakgrunns stemplene er fra TH, kronen og vingene er fra Kort og Godt.
De mørke bystene som er på hver sin side av 3D bysten er klippet ut fra et Pion ark.


Detalj bilde.
Vet ikke hvor blonder, bånd, blomster eller charms kommer i fra...
På bysten har jeg stemplet med TH stempel.


I toppen av taggen har jeg knyttet fast en snor også bånd fra TH 
som er farget med Glimmer Mist og Dylusions spray.
Den lilla blomsten er i metall-en gammel brosje.


Detalj fra foten....


Her ser dere 3D effekten på taggen.
Taggen er sprayet med Glimmer Mist og Dylusions spray.

Hyggelig om dere legger igjen en kommentar :-)

Jeg er med på disse utfordringene



12 comments:

  1. Lekker tag i flotte farger! Herlige detaljer :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    ReplyDelete
  2. Thanks for playing our Rockin Rubbah challenge at Love To Scrap. Lovely job!

    Leanne
    Love To Scrap! Challenge Blog

    ReplyDelete
  3. What a lovely purple fashion tag you have made here which fits perfectly the Bearly Mine Designs Challenge this week of “anything goes”. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    ReplyDelete
  4. Denne er bare lekker. Klem fra Kirsten

    ReplyDelete
  5. åååååå noe så lekkert, kjempeflott, nydelige farger.

    Klem Winnie

    ReplyDelete
  6. Love your tag. As you, purple is my favorite color Thanks for playing at Love to Scrap!!!

    ReplyDelete
  7. Absolutely gorgeous tag! Love how you layered the image in multiple layers. The color is striking! Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog-Tina

    ReplyDelete
  8. Fabulous design. So much lovely details; I like all :-))
    Thank you for sharing with us at BearlyMineChellenge,
    Hugs, Andreja

    ReplyDelete
  9. Skikkelig kul tag.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)

    ReplyDelete